بهترین دکتر درمان خروپف در تهران کیست؟

بهترین دکتر درمان خروپف در تهران کیست؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

چه زمانی برای درمان خروپف به پزشک مراجعه کنیم؟ بهترین دکتر درمان خروپف در تهران؟

در صورتی که هر یک از علائم خروپف را دارید برای بررسی بیشتر باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. کلینیک دکتر غلامی یکی از باتجربه ترین کادر پزشکی را برای درمان خروپف دارا میباشد.

 ممکن است این علائم به علت اختلال آپنه انسدادی ایجاد شده باشند. اگر کودکتان در خواب خروپف می‌کند با متخصص اطفال مشورت کنید. کودکان هم ممکن است به دلایلی مثل مشکلات گلو و بینی، بزرگ شدن لوزه‌ها یا چاقی دچار تنگی مجاری تنفسی و آپنه خواب شوند. ‌ علت خروپف در خواب چیست؟ چرا خروپف می‌کنیم؟

 واقعیت این است که عوامل مختلفی می‌توانند باعث خروپف شوند. آناتومی دهان و سینوس‌ها، مصرف الکل، آلرژی، سرماخوردگی و وزن همگی می‌توانند در خروپف کردن موثر باشند. هرچه خواب عمیق‌تر می‌شود عضلات سقف دهان، زبان و گلو شل می‌شوند. بافت‌های گلو می‌توانند به قدری شل شوند که بخشی از راه هوایی را گرفته و با جریان هوا به لرزه درآیند. هر چه راه هوایی باریک‌تر شود جریان هوا با شدت بیشتری عبور می‌کند، لرزش بافت‌ها افزایش می‌یابد و خروپف هم شدیدتر می‌شود. عواملی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌توانند روی مجاری تنفسی اثر گذاشته و باعث خروپف شبانه شوند: ‌

 ۱- آناتومی دهان داشتن نرم کام (بافت نرم عقب سقف دهان) ضخیم می‌تواند راه هوایی را مسدود کند. افرادی که اضافه وزن دارند در گلویشان بافت‌های اضافه‌ای دارند که می‌تواند مسیر هوایی آن‌ها را باریک کند. همچنین هرچه زبان کوچک (بافت مثلثی شکلی که از نرم کام آویزان است) کشیده‌تر باشد، جریان هوا بیشتر مسدود شده و لرزش افزایش می‌یابد. ‌ ۲- مصرف الکل مصرف الکل قبل از خواب هم می‌تواند باعث شل شدن عضلات گلو و خروپف در خواب شود. ‌ ۳- مشکلات بینی سینوزیت مزمن و انحراف تیغه بینی می‌توانند باعث خروپف شبانه شوند. ‌ مطالعه بیشتر: سینوزیت مزمن چیست؟ ‌ ۴- کمبود خواب نداشتن خواب کافی می‌تواند منجر به شل شدن عضلات گلو و خروپف شود. ‌ ۵- نحوه خوابیدن خوابیدن به کمر باعث می‌شود جاذبه زمین روی گلو بیشتر اثر گذاشته و مجاری تنفسی تنگ‌تر شوند. به همین دلیل در این حالت خروپف بیشتر و صدای آن بلندتر است.



بازدید : 201
جمعه 25 شهريور 1401 - 22:59
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: